آنفالو کردن کاربران


آنفالو خودکار کاربران اینستاگرام

فالو خودکار کاربران بر خلاف قوانین اینستاگرام می باشد و استفاده بی رویه از این ابزار ممکن است باعث مسدود شدن دائمی حساب کاربری شما شود!
بهمین جهت، تمامی عواقب استفاده از این ابزار بر عهده خودتان می باشد!

همانطور که در بخش فالو کاربران اشاره کردیم، افزونه اینستاچی اطلاعات کاربرانی را که فالو می کند یا درخواست فالو به آنها می دهد را ذخیره می کند. این افزونه از این اطلاعات به منظور آنفالو کردن و یا پس گرفتن درخواست فالو استفاده می کند و این اطلاعات تنها منبع برای ارسال درخواست آنفالو می باشد.
سوالی که در اینجا پیش می آید این است که اگر برای اولین بار افزونه را بر روی گوگل کروم نصب کرده باشیم، چگونه می توانیم این اطلاعات را به برنامه باید منتقل کنیم؟
برای این منظور قابلیتی برای افزونه در نظر گرفته شده است که به شما امکان همگام سازی اطلاعات تاریخچه فالو و لیست فالوینگ شما را می دهد. با این کار اطلاعات کاربران از لیست فالوینگ شما استخراج شده و اطلاعات در تاریخچه فالو درج و یا بروز می شود.
برای مشاهده صفحه آنفالو کافی است از منوی افزونه بر روی گزینه «آنفالو کردن کاربران» کلیک نمایید.


صفحه نمایش داده شده از دو بخش تشکیل شده است:

  1. تاریخچه فالوها : در این قسمت تعداد کاربرانی که در تاریخچه فالو وضعیتشان «فالو شده» و «درخواست فالو داده شده» می باشد را می توانید به تفکیک مشاهده نمایید و همچنین می توانید از طریق دکمه «استخراج کاربران از لیست فالوینگ» دستور اجرای عملیات همگام سازی تاریخچه فالو با لیست فالوینگ را بدهید.
  2. فرم آنفالو : در این بخش می توانید به استفاده از شروط مورد نظرتان و به تعداد دلخواه اقدام به آنفالو کردن کاربران از لیست تاریخچه فالو بنمایید.

اطلاعات مربوط به تاریخچه فالو فقط در همان سیستمی که افزونه را نصب کرده اید قابل دسترسی می باشد. بدین معنی که اگر در دو سیستم متفاوت افزونه را به صورت همزمان نصب نمایید، این دو افزونه از فالو و آنفالو های انجام شده توسط همدیگر مطلع نخواهند شد و امکان تداخل زیاد خواهد بود.
اطلاعات مربوط به تعداد فالوینگ و تعداد درخواست های فالو از لیست تاریخچه فالو استخراج می شود و تنها در زمان دادن دستور فالو ، آنفالو و یا همگام سازی با لیست فالوینگ بروز می شوند. بدین معنی که فالو یا آنفالو کردن به صورت دستی باعث بروز رسانی این اطلاعات نخواهد شد.

استخراج کاربران از لیست فالوینگ

شما به دو منظور می توایند از این قابلیت استفاده نمایید: اول زمانی که افزونه را تازه بر روی مرورگر خود نصب می کنید و دوم زمانی که از طریقی بغیر از افزونه اقدام به فالو و آنفالو کردن کاربران می کنید.

استفاده از این گزینه برای هر بار آنفالو کردن کاربران ضروری نمی باشد

تعداد

تعداد کاربرانی که برای انجام عملیات آنفالو انتخاب می شوند

با توجه امکان شرط گذاری برای آنفالو، ممکن است همه کاربرانی که برای عملیات انتخاب شده اند آنفالو نشوند.

آنفالو نکردن کاربرانی که من را فالو کرده اند

با انتخاب این گزینه تنها کاربرانی آنفالو می شوند که فالوبک نداده اند و یا شما را آنفالو کرده اند

پس گرفتن درخواست های فالو

در صورتی که کاربر حساب خود را خصوصی کرده باشد، در زمان فالو کردن برایش درخواست فالو می رود که به سه حالت ختم خواهد شد.

  1. پذیرش درخواست که منجر به فالو می شود
  2. رد درخواست
  3. معلق نگه داشتن درخواست
با انتخاب این گزینه می توانید درخواست های فالو داده شده خود را تعیین وضعیت کرده ، کاربر را آنفالو کنید یا درخواست خود را پس بگیرید.

احتمال وجود محدودیت از جانب اینستاگرام بر روی تعداد درخواست های فالو وجود دارد و ممکن است درصورت زیاد شدن درخواست های معلق، حساب شما با محدودیت هایی مواجه شود. پس سعی نماید حتی المقدور اقدام به پس گرفتن درخواست های فالوی معلق نمایید

وضعیت عملیات

پس از اجرای عملیات فالو یا آنفالو، برایتان وضعیت پیشرفت وظیفه به نمایش در می آید که بسته به عملیات در حال اجرا، اطلاعات متفاوتی را به نمایش می گذارد.

در زمان اجرای عملیات به جای نمایش منوی افزونه، وضعیت عملیات در حال اجرا به نمایش در خواهد آمد

لغو عملیات

در صورتی که در زمان اجرای عملیات فالو یا آنفالو مایل به قطع آن بودید می توانید با کلیک بر روی دکمه «توقف عملیات» آن را متوقف کنید

محدودیت ها و بلاک شدن

اینستاگرام برای جلوگیری از استفاده نامناسب از نرم افزار خود محدودیت هایی را برای کاربران وضع کرده است که به شرح زیر می باشد:

  • مجموع فالو و آنفالو: در ساعت 60 بار
  • لایک: در ساعت 60 بار
  • کامنت: در ساعت 60 بار
  • جمع کل درخواست ها در ساعت: 5000 بار
این نرخ ها برای فالو یا آنفالو به صورت یکجا و یکبار در ساعت محاسبه نمی شوند به طور مثال هر 15 دقیقه می توانید 15 فالو یا آنفالو داشته باشید و بعد از آن برای مدتی بلاک خواهید شد.

منظور از جمع کل درخواست ها، شامل درخواست هایی مانند مشاهده صفحات،جستجوها، مشاهده لیست فالوورها و فالوینگ ، مشاهده پست ها و ... می شود
تجربه نشان داده تعداد مجاز فالو در ساعت بیشتر از 60 تا بوده ولی این محدودیت برای آنفالو تقریبا رعایت می شود
این محدودیت ها، محدودیت هایی هستند که به صورت مشخص در سایت اینستاگرام اعلام شده و مسلما مکانیزم های ناگفته دیگری نیز برای نظارت بر رفتار نامتعارف کاربران از طرف اینستاگرام در نظر گرفته شده است. که در صورت استفاده بی رویه از این افزونه ممکن است منجر به فعال شدن آن مکانیزم ها شود!