فالو کردن کاربران


فالو خودکار کاربران اینستاگرام

فالو خودکار کاربران بر خلاف قوانین اینستاگرام می باشد و استفاده بی رویه از این ابزار ممکن است باعث مسدود شدن دائمی حساب کاربری شما شود!
بهمین جهت، تمامی عواقب استفاده از این ابزار بر عهده خودتان می باشد!

عملیات فالو کردن کاربران از دو بخش استخراج اطلاعات کاربران و ارسال درخواست فالو تشکیل می شود. در حال حاضر دو روش برای استخراج کاربران در نظر گرفته شده است که شامل جمع آوری فالورهای صفحه جاری و جمع آوری از پست های صفحه جاری (لایک ها و کامنت ها) امکان پذیر است.
پس از فالو کردن یا ارسال درخواست فالو برای کاربران استخراج شده، اطلاعات کاربر در تاریخچه فالو ذخیره می شود تا بعدا بوسیله این اطلاعات اقدام به آنفالو کردن کاربران و یا پس گرفتن درخواست فالو نمایید.
برای فالو کردن کاربران کافی است ابتدا به صفحه ای که می خواهید کاربران هدف خود را از آن استخراج کنید بروید. بعنوان مثال صفحه google به آدرس https://www.instagram.com/google. سپس بر روی آیکون افزونه کلیک کنید تا منوی آن نمایش داده شود. از منوی برنامه بر روی گزینه «فالو کردن کاربران» کلیک نمایید تا فرم فالو را برایتان به نمایش در آید.

قبل از اجرا کردن عملیات فالو حتما باید صفحه را یکبار رفرش نمایید

روش جمع کردن اطلاعات کاربران

شما به دو روش می توانید کاربران هدف فالو خود را استخراج کنید:

  1. فالوورهای صفحه جاری
  2. لایک ها و کامنت های صفحه جاری
نسخه وب اینستاگرام اجازه مشاهده تمامی لایک های پست ها را نمی دهد و تنها می توان ده لایک از میان تمامی لایک ها را استخراج کرد

تعداد

شما در این قسمت می توانید تعداد کاربران مد نظرتان برای استخراج را تعیین نمایید.

فالو نکردن کاربرانی که قبلا یکبار فالو شده اند

افزونه به صورت خودکار تاریخچه کاربرانی را که استخراج و فالو شده اند را نگهداری می کند و شما با انتخاب این گزینه می توانید جلوی فالو شدن بیش از یکبار افراد را توسط افزونه بگیرید.

این گزینه تنها بر روی کاربرانی عمل خواهد کرد که توسط خود افزونه یکبار فالو شده باشند و نه کاربرانی که به صورت دستی و یا از طریق همین افزونه بر روی سیستمی دیگر فالو شده باشند.
افزونه اطلاعات کاربران فالو شده را در حافظه ای که گوگل کروم در اختیار افزونه قرار می دهد ذخیره می کند که با حذف گوگل کروم و یا افزونه، این اطلاعات نیز پاک خواهند شد!