تاریخ انقضا سریال خریداری شده


0
با سلام و درود
در صفحه مربوط به سریال های خریداری شده یک تاریخی برای انقضای سریال درج شده است .
در زمان خرید و ضمن مشاوره با کارشناس فروش ایشان دائمی بودن سریال خریداری شده را یکی از حسن های نرم افزار پول خرد که اکنون به ریحان تغییر نام داده است را مطرح می کردند .
لطفا در این خصوص توضیح بفرمایید .

با احترام
 
1396/4/17 15:33 | بهروز کیوان
0
سلام
نرم افزارها قالبا در کنار هزینه تولید، هزینه ای هم برای پشتیبانی بهمراه دارن. هزینه هایی مثل اضافه کردن قابلیت های جدید ، بروزرسانی نرم افزار و پشتیبانی. با توجه به اینکه سیاست قبلی روی دائمی بودن لایسنس نرم افزار بود و هزینه های پشتیبانی رو پوشش نمی داد ما بدنبال راه حلی برای رفع این مشکل بودیم. شاید رایج ترین روش قیمت گذاری ، فروش لایسنس های مدت دار هستش که اکثریت نرم افزارهایی که نیازمند پشتیبانی و بروزرسانی هستن ازین روش استفاده می کنن.
بهمین دلیل ما زیر ساخت اجرای این روش رو پیاده کردیم ولی هنوز برای اجراش سیاست گذاری نکردیم. قاعدتا در صورت اجرایی شدن حتمل قبلش این موضوع رو به اطلاع مشتریان می رسانیم.
در صورتی که نرم افزارتون به آخرین نسخه ارائه شده ( نسخه 2.3.0 خرداد 96 ) بروز شده باشه به مشکل بر نمی خورید.
موفق باشید

1
با سلام
احتراما ضمن تشکر از صرف وقت و درج پاسخ به استحضار می رساند که فرمایش تان در خصوص وجود هزینه های پشتیبانی و هزینه های پنهان دیگر صحیح می باشد همچینن در مورد نحوه تامین این هزینه ها نیز راهکار پیشنهاد شده ، می تواند یکی از راه های مناسب باشد اما نکته ای در این میان وجود دارد و نباید فراموش شود . 
قوانین حقوقی مطابق با نص صریح قوانین کشور و بین المللی امکان عطف به ماسبق ندارند . 
چون در زمان خرید این نرم افزار که البته در آن زمان با نام " پول خرد " شناخته می شد ، یکی از شاخص های نرم افزار دائمی بودن لایسنس آن معرفی گشت امروز نمی توان به دلیل وجود هزینه این شاخص را منقضی اعلام نمود چون توافقنامه بین فروشنده خدمات و خریدار بر این اساس استوار شده بود . 
تنها می توان پس از ابلاغ بخشنامه برای فروش های از آن تاریخ به بعد ، این قوانین را اعمال نمود . 
یقینا مستحضر می باشید که بحث مالی در این میان مطرح نیست چون اساسا محصول قیمت گذاری شده بیش از قیمت فروش آن ارزش دارد ( به نظر شخصی اینجانب ) و اساسا هزینه تمدید آن نیز نمی تواند بیشتر از قیمت اساس نرم افزار باشد پس یقینا رقم قابل توجهی نیست ، بلکه عرض اینجانب در خصوص اشکال دار بودن نفس نقض یکی از شرایط فروش نرم افزار در زمان خودش می باشد . 

امیدوارم توانسته باشم نظرم را انتقال بدهم . 


با احترام
 

0
با سلام.
متوجه منظورتون هستیم و دغدغه شما رو درک میکنیم. همونطور که قبلن خدمتتون عرض کردیم هنوز تصمیمی برای نحوه اجرای این کار گرفته نشده چه برای مشتریان حاضر و چه برای مشتریان آینده. اگر هم تصمیمی برای اجرای این کار باشه حتمن قبل از اجرا، اطلاع رسانی میکنیم.
موفق باشید

ارسال پاسخ

قبل از ارسال مطلب باید وارد سایت شده باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک نمایید.
در صورتیکه هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک نمایید.