فیلد توضیحات برای بدهی / طلب


2
سلام
آیا امکان اضافه کردن یک فیلد با نام توضیحات در قسمت بدهی/طلب ، زمانی که پرداخت بدهی را می خواهیم ثبت کنیم هست ؟
به این دلیل که ممکن هست یک بدهی به طور فرض 20 میلیونی باشد و این بدهی قرار هست طی چند ماه تسویه شود و برای هر پرداختی که ثبت می کنیم می خواهیم موارد اضافی مثل تاریخ پرداخت ، شماره فاکتور مشتری و یا ... رو ثبت کنید.
این موضوع فکر کنم خیلی کاربردی باشه.
با تشکر
1396/2/6 0:47 | کاربر10321
0
با سلام.
در حال حاضر وقتی شما برای یک بدهی از گزینه «پرداخت بدهی» استفاده می کنید، پنجره ای برای شما نمایش داده می شود که اطلاعاتی مانند مبلغ و تاریخ پرداخت و ... را از شما دریافت و در نهایت یک «پرداخت» ثبت می کند. توضیحات این پرداخت به صورت خودکار ایجاد می شود و فرمتش به صورت " ثبت پرداخت بابت تسویه بدهی / {عنوان بدهی} " می باشد.
در صورتی که بخواهید اطلاعاتی را در به توضیحات تسویه های بدهی ( به صورت عمومی برای همه تسویه ها) اضافه کنید می توانید بوسیله عنوان بدهی این کار را انجام دهید. بعنوان مثال بدهی را با عنوان : "بابت خرید به شماره فاکتور 123" ثبت کنید تا توضیحات تمامی پرداخت ها به صورت " ثبت پرداخت بابت تسویه بدهی / بابت خرید به شماره فاکتور 123"  ثبت شود. اما در مورد تاریخ پرداخت، برای هر دریافت یا پرداخت ، آیتمی جداگانه با برای تاریخ در نظر گرفته شده است و نیازی به ذکر مجدد در توضیحات ضروری نیست.
با توجه به توضیحاتی که عرض کردم، در صورتی که باز هم نیاز به اضافه کردن توضیحات به پرداخت بدهی و دریافت طلب احساس بشه ، این مورد قابل اضافه شدن به نرم افزار هست.
موفق باشید.

0
سلام
عذر خواهی میکنم با یه اکانت دیگه لاگین شدم چون رمزعبور رو فراموش کرده بودم هر چی Forgot زدم نیومد.
من واقعیتش خیلی دوست دارم ازنظرم شما از قسمت بدهی/طلبش استفاده کنم ولی 2 تا موضوع رو نیاز دارم که متاسفانه در نرم افزار نیست و اگر بود خیلی تکمیل بود :
1. زمانی که پرداخت بدهی رو اضافه میکنیم مثلا میزنیم 18 میلیون به شخص x بدهکار هستیم و قرار هست ماهی 1 میلیون تومان به اون شخص پرداخت بشه زمانی که روی روی دکمه پرداخت بدهی کلیک میکنیم فقط فیلد های مبلغ ، برداشت از ، گروه پرداخت ، تاریخ رو داره و بنده نیاز داریک یک فیلد توضیحات اضافی یا تکمیلی باشه که شماره سریال پرداخت ها رو هم بنویسم درش . 
2. در قسمت حذف نشده ها که امکان جستجو داره اگر امکان جستجو بر اساس عنوان بدهی یا توضیحات پرداخت بدهی هم باشه خیلی خوبه.
آیا امکان اضافه کردن این 2 مورد هست ؟ و اگر هست برای کی فکر میکنید بتونید اوکی کنید ؟
چون با توجه به ماهیت کاری بنده تعداد بستانکاری/بدهکاری ها چون زیاد هست حتما موارد فوق رو نیاز دارم و واقعا نرم ازفرا شما به نسبت سایر نرم افزار ها خیلی تکمیل تر بود در این زمینه.
با تشکر

ارسال پاسخ

قبل از ارسال مطلب باید وارد سایت شده باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک نمایید.
در صورتیکه هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک نمایید.