گزارش گیری


1
من رشتم حسابداری نیست ولی خیلی راحت دارم با نرم افزارتون کار می کنم  (در مسجد محدثین بابل ) . نرم افزار خوبیه به جز چند مورد . گزارش گیری ( جمع کل گروه های  دریافتی و پرداختی  به طور مثال به صورت یک گزارش جامع  قبض هدایا ، دریافت اجاره ، قلک  و در پرداخت هم همچنین .الان مجبورم جدا جدا سرچ کنم و در انتها جمع کل را در پرینت دستی وارد کنم چون در خروجی ها وجود ندارد. ممنون می شم این نرم افزار خوب رو عالی کنید .باتشکر
1396/2/4 12:29 | مهدی قاسمی نژاد
اضافه کردن اتوماتیک شمار برای دریافتی ها و پرداختی ها  که بعدا در بایگانی سریع بتوان روجوع کرد. خیلی مفیده الان من به صورت دستی در توضیحات اضافه می کنم که این کار با اشتباه هم راه هست با تشکر
1396/2/4 12:39 | مهدی قاسمی نژاد
0
با سلام. خوشحالیم که نرم افزار براتون مفید بوده.
نرم افزار در حال حاضر در بخش دریافت و پرداخت خروجی اکسل داره. در صفحه مربوط به دریافت ها ( یا پرداخت ها )، کنار جدولی که لیست تراکنش ها توی آن درج شده ( سمت چپ جدول ) دو تا آیکون وجود داره که یکیش برای خروجی اکسل و دیگری برای خروجی پی دی اف است. در خروجی اکسل جمع کل تراکنش ها بهمراه جزییات آنها وجود دارد.
در صورتی که شما از طریق فرم جستجو که در بالای جدول نتایج قرار داره ، اطلاعات را فیلتر کنید ( به طور مثال بر اساس یک گروه خاص ) و بعد اقدام به تهیه فایل اکسل خروجی کنید، لیست خروجی هم بر اساس فیلتر هایی که اعمال کردین خواهد بود.
در مورد اتوماتیک شمار اگر منظور شما درست متوجه شده باشم،  شماره دریافت و پرداخت است که به صورت یکتا به هر دریافت و پرداخت اختصاص داده میشود. ( برای دریافت ها جدا و برای پرداخت ها هم جدا ) مثل شماره ای که روی فیش ثبت میشه. حتمن این مورد رو برای نسخه های آینده مد نظر خواهیم داشت.
موفق باشید.

ارسال پاسخ

قبل از ارسال مطلب باید وارد سایت شده باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک نمایید.
در صورتیکه هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید اینجا کلیک نمایید.